مقالات

برای سفر به ترکیه چقدر باید هزینه کنیم؟

وان ترکیه بهترین شهر برای گردشگری است اما هزینه سفر به وان ترکیه (قیمت گردش در وان ترکیه) که شامل: هزینه خانه، هتل، خورد و خوراک، اجاره تاکسی، اجاره ون و .. می باشد از موارد بسیاری مهمی است که توسط گردشگران به وان مورد توجه قرار می گیرد.

هزینه سفر به وان ترکیه به صورت زمینی با اتوبوس

انتخاب نوع وسیله نقلیه یکی از مواری است که می تواند بر روی قیمت نهایی گشت و گذار شما در سفر به وان ترکیه تاثیر بگذارد. معمولا از این جهت که وان ترکیه به مرز ایران بسیار نزدیک است از وسیله نقلیه زمینی مانند اتوبوس، قطار یا اتومبیل جهت حمل و نقل مسافران استفاده می شود.  تا در هزینه نهایی صرفه جویی شود.

خرید سیم کارت و یا رومینگ ایرانسل در کشور ترکیه

داشتن سیم کارت و دسترسی به اینترنت از امکاناتی است که نمی تواند حتی برای چند ساعت نادیده گرفته شود. هزینه های رومینگ سیم کارت ها به شرح زیر می باشد:

  • هزینه هر دقیقه مکالمه از سیم کارت همراه اول مبلغ حدود 6000 تومان
  • هزینه هر دقیقه مکالمه از سیم کارهای ایرانسل مبلغ حدود 7000 تومان
  • هزینه هر دقیقه مکالمه طی تماس با ایران از سیم کارت همراه اول مبلغ 6000 تومان

همچنین می توانید برای خرید سیمکارت ترکی اقدام کنید، این نوع سیمکارت ها را می توانید از فرودگاه ها و یا فروشگاه های خدماتی ارتباطی دریافت نمایید.

هزینه حمل و نقل با ون و تاکسی در شهر وان

به صورت کلی اگر بخواهید وان ترکیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. هزینه های جابه جایی و نقل و انتقال به این شهر با اتوبوس، ون ترکیه، مینی بوس، تاکسی به شرح زیر است:

  • هزینه حمل و نقل و جابجایی با اتوبوس 5/1 لیر
  • قیمت کرایه جابجایی با ون 5/1 لیر
  • هزینه جابجایی با مینی بوس در وا ترکیه از قیمت 2.5 لیر شروع می شود.
  • هزینه تاکسی از قیمت 8 لیر شروع می شود و به ازای هر یک کیلومتر مبلغ 2 لیر به آن اضافه می شود.

اما اگه بخواهید یم توانید با ماشین شخصی خود به وان ترکیه سفر کنید و سطح شهر را با ان طی کنید. در صورتی که بخواهید ماشین شخصی خود را برای گشت و گذار انتخاب کنید.قیمت بنزین در وان ترکیه به ازای هر لیتر 5 لیر می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *